tisdag 15 mars 2011

Praktik och Magda besök!

Då var det praktik som vanligt idag och vi hade nästan data tid hela dagen. Det blev jobbigt mot slutet av dagen men det var kul att eleverna var så duktiga och kom så långt. Efter skoldagen så åkte jag iaf vidare till Ängelholm för att hälsa på Magdalena. Med mig hade jag en babysitter och en lite scrapbooking present till Magda i mamma present. Dem fick även en del av deras foton som jag framkallat åt dem. Tyckte det var lite roligare att ge henne det än kläder till Tino eller liknande då det faktiskt var Magda som gjort allt jobb.

Här är underbart fina Tino:
Tino med mamma:

Så fick jag ju även hålla lilla Tino idag och han vägde ju ingenting. Men han är verkligen en av de sötaste bebisar jag någonsin sett. Han är så underbart fin och jag är stolt över att vara extra "moster" till honom!

Tino hos "moster":

Tog en del bilder när jag var där också som jag tänkte dela med mig! Frågade även Magdalena en stor och viktig fråga idag och är jätte glad över att hon sa JA!! Så tack gumman, du är bäst!! Nä nu ska jag dricka te och snart kolla på desperata hemmafruar som har premiär ikväll!! Ha de bra! Ciao Bella

2 kommentarer: