tisdag 29 mars 2011

Mamma & son dag!

Idag har det bara varit jag och Lucas hemma igen. Vi har myst och lekt en del, men jag har även hunnit med att plugga. Jag blev nästan klar med ett arbete också förutom att jag inte förstod vad jag skulle skriva på min sista punk. Har dock fått hjälp med det nu så hoppas att jag ska kunna bli klar imorgon! Charlie har varit iväg och jobbat extra i Göteborg med någon han känner sen tidigare så det är nice. Det rullar in lite extra pengar för oss! Inte dumt när man är "fattig"!

Min snutt:

Annars har det varit en lugn dag, har faktiskt inte varit utanför dörren idag och det känns jätte konstigt! Har dock varit på balkongen för att kompensera det! Men ändå inte samma sak! Tur jag ska ut imorgon hihi! Nä, nu ikväll har jag kollat desperata hemmafruar, couger town och det som kommer efter där. Detta samtidigt som jag avnjutit en kopp te. Inte illa! Nu väntar dock sängen på mig så det är dags att göra som den säger! Har även varit dålig ett tag, som jag kanske nämnt men idag har jag mått SUPER BRA!! Så skönt!! Nä, ha de bra så hörs vi! Ciao Bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar