söndag 27 mars 2011

Laserdome, fest å scrapbooking mässa!!

VILKEN HELG!!! Den började igår och först hade jag bara mys med Lucas sen var det äntligen var dags att fira Beccas födelsedag. Lucas blev överlämnad till hans farmor och farfar och Becca kom hit för att umgås. Vi gjorde allt från att köpa vitaminer, laga mat, prata skit, sjunga singstar och gå en runda.

Min sötnos:
Vi tog en promenad och gung tur:

Men mitt i vår runda så hoppar Rebeccas vänner fram och ropar suprise för då har jag lurat Becca bort till Laserdome för att överraska henne på hennes födelsedag! Så nu blev det dags att spela laserdome! Det var jätte kul och man fick lätt upp flåset! Efter det hade vi bokat relax rum där vi hade tillgång till musik, dusch, soffor och bord m.m.

Överraskad Becca:

Snyggingen Becca pósar:

Efter vi hade fixat oss och så på laserdome stället så skulle tjejerna dra ut, men jag som inte riktigt trivs på ute disco ställen utan mer håller mig på dickens, stack istället hem till Carina och Nathaniel för att vara med och fira Carinas födelsedag! Jätte kul hade jag och sjöng gjorde jag! Sen när klockan blev efter ett tyckte jag det var dags att börja bege mig hem då jag skulle upp tidigt till scrapbooking mässa här i Helsingborg.

Gänget sjunger:
Crazy Josse:
The boys:

När jag väl kom upp imorse så fick jag skynda iväg till stationen för att möta upp Magda och Sandra som skulle med mig tll scrapbooking mässan. När jag kom dit blev det även en snabb hamburgare innan bussen gick. När vi var framme med bussen var jag jätte förvirrad på vart vi var, men efter 10 min så hittade vi rätt iaf och då hade vi gått igenom skogen! Så kan de gå. Väl där inne så hitta vi massa skoj, men köpte bara det vi mest ville ha.

Här är mina fynd:

När vi var nöjde begav vi oss bort till bussen, och denna gång hitta vi mycket mycket lättare. Så nu vet vi hur vi tar oss dit nästa gång. Jag hoppa av innan dem så det blev ett snabbt hejdå. Men kul var det och skönt att komma hem och få vila lite. Jag lova även tjejerna att jag skulle lägga upp bilder på de senaste LO jag gjort. Så jag blev sugen på att göra en helt ny, så den nedan gjorde jag i eftermiddags. Visst blev den fin!!


Här kommer några som jag gjort tidigare i år!




Ikväll så har Josse och Ricard varit på besök. De har bjudit mig på mat :D Det blev gott marinerat kött med potatisgratäng! Inte alls fel. Sen blev Lucas lämnad här av farmor och farfar och då hade de köpt en jätte fin höst jacka i rött och en barbapappa mössa i massor med färger. Så han är en riktigt snygging nu!! Efter maten iaf så kolla vi på sängknoppar och kvastskaft. Den var bra men trodde den skulle vara bättre faktiskt! Nåväl, nu väntar iaf sängen på mig och min lilla älskling sover redan och min stora älskling är på väg i säng så får skynda!

Ha de bra så hörs vi!! Ciao Bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar