söndag 6 mars 2011

Sjukling helg och återlämning av son!

Ja, denna helgen har verkligen gått åt till att vara sjuk och bli frisk. Jag och Charlie blev sjuka i fredags och har idag för första gången under helgen känner vi oss som vi gjorde innan vi blev sjuka. Så det är ett bra tecken. Idag kom även Lucas hem igen från farmor och farfar, han fick spendera helgen där så vi hann och bli friska igen, för det var inte lätt att ta hand om honom när man var sjuk. Han blev ju bara ledsen över att vi inte ville bära honom eller kramas. Så inte kul alls för honom. Men nu är allt bra igen och sonen är återlämnad och glad över att vara hemma.




Imorgon är det praktik igen som gäller för mig och Charlie och jag ska lämna Lucas på dagis igen! Så vi är återigen igång och det känns bra. Min kompis Magda har nu börjat få en hel del förvärkar så nu väntar man med spänning på att bebisen ska komma. Hon har gått över 2 dagar nu och jag vet hur det är. Gick över 4 dagar med Lucas och jag tyckte det var det tråkigaste och jobbigaste på länge. Så tredje dagen han gick över så pratade vi allvar med magen och 23 tiden på kvällen fick jag två förvärkar och sen kom allt igång. Sen 5 på morgonen dagen efter kom Lucas!! Sen hade man glömt allt vad heter värkar och väntan, för då fanns vår sötnos i famnen.

Så jag hoppas hoppas för er skull Magda att lillen vill komma snart och göra din värld ännu bättre än den redan är!

Nu är det snart läggdags här så man orkar upp imorgon efter denna sjukling helg! Ha de bra så hörs vi! Ciao Bella

2 kommentarer:

  1. Hoppas att ni mår så mycket bättre!
    kram marie

    SvaraRadera
  2. härligt att ni håller på att bli friska :D

    SvaraRadera