fredag 18 mars 2011

Avslutning av projektarbete.

Idag så var det sista dagen vi hade vårt projektarbete med eleverna i klassen. Våra rymdvarelser kom på besök, Neptus och Plutana! Det är dem som vårt arbete kretsat runt! Så idag kom dem (eller rättare sagt Matilda och Charlie) och "de" hade med sin glass och godis eller som de kallade det god is!! De var så himla duktiga på att spela och eleverna tyckte det var jätte kul! Det blev massor med bilder tagna och de elever som hade mobiler tog bild med dem! De frågade dem massor med frågor och vi hade jätte kul tillsammans. Sen var dem tvungna att gå vidare så då avslutade vi vår dag med läsläxa och en koll över vad dem tyckte om besöket. Å alla bara älska det!

Så det kändes mycket lyckat. Efter skolan så följde jag med Emma hem till henne och lämnade hennes saker för att sen gå en runda på stan. Hon hittade inte något men jag köpte iaf två tröjor, ett linne och en cardigan! Sånt som jag behövde! Dock önska jag att jag hitta något mer festligt, men tyvärr!! Imorgon väntar en lugn dag men en spännande kväll. För då ska jag till Rebecca och träffa hennes tjejkompisar och äta Tacos och dricka drinkar! Mums!! Tror det kan bli riktigt kul!!

Nä, nu ska jag se klart Tomb Raider: Lara Croft och sen ska jag faktiskt sova då jag är så trött efter denna veckan!! Vill även önska bästaste My en trevlig semester då hon åkte iväg till Kenya idag! Så vi ses när du kommer hem gumman!

Ha de bra Ciao Bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar