torsdag 31 mars 2011

Ängelholm besök å skola!!

Igår var jag och Lucas och hälsade på hemma hos Magdas familj. Dem har nu äntligen flyttat in i sin lägenhet.

här är Lucas, på g i hissen ner:
Här är snutten vid första bron i Ängelholm som vi gick förbi:
Andra bron, å på väg för att besöka Charlie på hans sista dag på brandstationen:
Efter pappa besök blev mamman hungrig, så det blev en burgare:
Väl hemma hos Magdas så blev det bus på högnivå:
Bus under sängen var också givet:
Mys med Magda kunde heller inte motstås:
En bild på Tino fick vi också med:
Ännu mer bus....:
Å bus:
Å boxing..:
Ååå boxing:
Sen blev jag bjuden på middag, som tur var hade båda barnen somnat då:
Tino å pappa myser:
Tinos rum/ gästrum:
Sen var det ju dags för oss att komma hem också, så när Lucas väl hade vaknat så var det dags att klä oss och dra ner till stationen för att åka hem. Det var en lugn och mysig dag, lägenheten är jätte fin och de verkar trivas super bra. Lite brist på möbler är det ju än. Men det löser sig!

Idag så var det skola igen, min älskade mor kom hit igår och sov över så hon kunde lämna Lucas på dagis åt mig. Då hon var jätte förkyld så snarka om så in i bomben, så sömn fanns inte riktigt med på listan. Men jag klarade av min dag ändå. Var uppe till kvart i 6 och iväg till tåget. Sen hade vi redovisning av vårt projektarbete, som jag hoppas vi får vg på! De andra redovisade så klart också och sen var det åter igen tåget hem. Väl hemma i Helsingborg var det dags att hämta Lucas, så det gjorde jag och sen hem igen. Alltid kul när han blir så glad av att bli hämtad!

Ikväll så har Charlie också kommit hem, hunnit med lite mys, men nu var vi för trötta så sängen kallar! Pojkarna mina har redan lagt sig så jag måste gå! Ha de bra så hörs vi! Ciao Bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar