söndag 13 mars 2011

Scapblog och Lucas mys!

När Lucas var jätte liten så hade jag inte mycket att göra då jag ofta var fast hemma, eller iaf kändes det så då. Så då hitta jag denna sidan www.scrapblog.com och jag har inte använt den sidan sen dess. Så hitta jag den sidan idag och ville då dela med mig med mina fina scrapping layouts från den sidan!



Så hoppas ni gillar det, för övrigt så har jag och Lucas haft en mys dag. Vi har spenderat tid framför tv och kollat film, vi har varit ute på balkongen då det varit jätte varmt och sol där. Så vi tog en fika där ute. Sen har vi gjort plättar tillsammans och ätit dem. Nu ska vi snart ta ett bad och sen blir det lite vila för Lucas skull. MYS efter mys. Imorgon är det dags för praktik igen och då har vi studiedag. Så hoppas vi får göra något kul.

Nä, ha de bra så hörs vi! Ciao Bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar