onsdag 23 mars 2011

Min bajs pojke!!!!!!!

Idag har vi varit uppe med tuppen, för det tyckte tydligen Lucas var en jätte bra ide!! När jag väl bestämde mig för att gå upp satt jag och kolla på Lucas och insåg att han hade haft en riktig bajs incident! INTE KUL!! Så det blev att duscha honom och sen moppa golvet och byta lakan! Inte roligt att göra 5-6 på morgonen!!


Efter allt var fint igen så började vi rita lite på papper jag köpt på Ikea, sen kom pappa hem och då fick vi bullar! Mums! Efter det somnade pojkarna i soffan och jag gick in i sovrummet, bädda sängen och la mig där. När dem sedan vaknade så var Lucas inte seg på att hitta mig utan kom infarandes i sovrummet. Jag hade inte ens fått 30 min sömn och Charlie kom då och tog honom så jag kunde få sova någon timme! Nice!


Sen har vi bara tagit det lugnt, jag har fixat bland mina scrapbooking grejer och kollat över allt. Även myst och druckit te. Nu ikväll har jag kollat på Greys så klart och även of the map.


Men nu är det sängen som kallar för imorgon kommer Emma och Josefine för att plugga på vårt projektarbete. Så ha de bra så hörs vi! Ciao Bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar