torsdag 17 mars 2011

Snart slut!

Nu är det verkligen i slutet utav praktiken och vi har 3 dagar kvar på skolan. Imorgon kommer våra "rymdvarelser" på besök (vi har ju haft tema rymden och eleverna har fått brev från Neptunus varelser) så imorgon kommer Matilda och Charlie ställa upp med att vara Neptunianer! Ska bli så kul och se barnens reaktion!!!! Jag ska självklart försöka bjuda på en bild från vårt kalas vi ska ha med dem imorgon.

För övrigt så är allt bra, är mycket trött efter praktiken varje dag men så är det ju. Jag är ju inte ledig när jag kommer hem som många andra. Utan det är mer bus och lek plus plugg! Men som sagt i Januari är jag klar!! Charlie är iväg idag på brandstation så får se honom först imorgon!

Nä, nu ska jag äta och se ett avsnitt utav V så ha de bra så hörs vi! Ciao Bella

1 kommentar:

  1. Låter som ett roligt tema.

    Tiden kommer gå super fort till Januari. Jag fick förövrigt reda på igår att examensarbetet blivit godkänt nu så väntar bara på att poängen ska registreras sen ska jag skicka in papper om ansökan om examensbevis :)

    SvaraRadera