lördag 12 mars 2011

Änglaverket fynd!

Idag vaknade jag tidigt utav min underbara son som tidigare på natten bestämt att han nog inte var så trött inatt trots allt. Så efter att han hållt en vaken till och från sen kl 00.00 så gick vi iaf upp kl 8.00. Sen kom Charlie hem med bullar och det blev familje frukost. När klockan sedan blev tio började jag bege mig ner till Änglaverket för att leta lite fynd och vad hitta jag där? Jo, något så bra som en barnstol, fast en sån som man fäster på bordet. Så nu när våra vänner med ev barn kommer på besök får även deras barn plats runt bordet. Super bra kände jag och om inte annat är den bra att kunna ta med hem till de vänner som inte har någon barnstol eller så. Så här fin var den iaf och jag blev verkligen nöjd. Fynda den för 30kr. Inte alls illa.




Sen har jag tidigare kollat på en takfläkt. De hade en stor utan ljus och en liten med ljus. Men eftersom det blir ganska varmt i vår lägenhet på sommaren så kände vi att en stor fläkt som man kan sätta upp till sommaren vore perfekt och då vi har två taklampor i vardagsrummet så kan vi byta ut den ena mot en fläkt. Så det fick även bli den stora fläkten utan ljus. Som nu ligger och väntar på att bli uppsatt.


Det tredje fyndet var inget märkvärt, utan det var 4 st clips ramar. Alltså såna utan ram.


Är riktigt nöjd med mina fynd och sitter nästan och längtar till sommaren när det kommer folk med barn (och utan barn) på besök så vi kan använda vår fläkt och barnstol :D

Nu ska jag äta och sen vila en stund så ha de bra så hörs vi! Ciao Bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar