tisdag 1 mars 2011

Dagis dag 2

Idag var det andra dagen denna vecka på dagis för Lucas. Vi var där kl 9 idag också och lämnade honom själv vid halv 10. Under tiden han var på dagis passa vi på att dra till HM för att köpa nya strumpor till hela familjen :D Efter de så åkte vi till OJ och köpte bullar, frukt och lite annat vi behövde. När klockan sedan blev kvart över 11 så åkte Charlie iväg för att hämta Lucas. Vi tänkte att vi inte behövde vara båda två varje gång. Dessutom ska jag både lämna och hämta honom imorgon så inte mer än rätt att han hämtar idag. Nu sitter jag här hemma och väntar på att dem ska komma hem så jag får veta hur det gått för Lucas idag!! Så vi hörs senare! Ciao Bella

1 kommentar:

  1. skönt ni har kommit igång med dagis =) Jag ahr en liten paus som du kanske märkt både på face och min blogg, men om du har msn så lägg gärna till =) t1ngel1ng@hotmail.com kramar Emma

    SvaraRadera