tisdag 8 mars 2011

Praktik och bebis.

Idag har det varit ännu en dag på praktiken. Det var trevligt då jag mådde så bra idag. Allt illamående är borta och jag är på topp igen! Yeeii! Förutom detta då så fick jag chans att träffa Magda och hennes underbart söta bebis Tino. Jag fick ju inte hålla i honom eller så då det enligt läkarna inte är så bra för Tino att träffa andra än. Så jag fick se honom ligga i hans lilla "plast låda" som man får ligga i som bebis, genom dörren in till BB. Men fick iaf en kram av Magda.

Han var iaf otroligt söt och så underbart liten. Han är ungefär hälften så stor än vad Lucas var när han föddes, så det var verkligen skillnad. Magda såg ut att vara på topp, hon strålade glädje och leendet gick verkligen från ena sidan till andra. Dem kanske skulle åka hem från sjukhuset imorgon, men de skulle åtminstone stanna över inatt också. Tino var tydligen inte så duktig på att äta än och sen var det något till som jag inte minns, men det kommer dem fixa utan problem tror jag.

Jag hade kamera med mig dit, men självklart glömde jag ta några foton. Aneek han var jätte fin då han hade klätt upp sig i kostym. Så det var verkligen en stol pappa där. Är så glada för deras skull och önskar dem all lycka i världen!

För övrigt idag har dagen varit lugn! Jag var en liten stund uppe hos Matilda efter jag lämnat av Aneek på stationen (då han inte hitta dit från sjukhuset så erbjöd jag mig att komma dit och visa honom - vilket var den stora anledningen till att jag gick till sjukhuset). Vi kollade då på lite klänningar och pratade om lajv. Det var riktigt nice med en tjej stund. Nu är jag iaf hemma igen och ska snart lägga mig för jag är SÅ TRÖTT. Imorgon är det en ny dag på praktiken och ännu en dag för Lucas. Så ha de bra så hörs vi. Ciao Bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar