onsdag 9 mars 2011

Praktik och praktik!

Idag var det ännu en dag på skolan och vi har fått gjort en massa planering idag. Imorgon kommer vår lärare från högskolan ut och tittar på oss så hoppas att hon tycker vi är duktiga. Vi ska ju egentligen vara i förskolan och inte i skolan så hon skulle ha förutseende med det.

För övrigt idag så har jag både lämnat och hämtat Lucas på dagis, han var lite ledsen när jag lämnade honom men super glad när jag hämtade honom. Sen åkte vi och handlade lite mat och sånt nyttigt. Charlie har haft en heldag på brandstationen då de skulle ha någon övning. Så han kom hem vid kvart över 17 ungefär. Så nu är det mat på gång i ugnen och det ska bli så gott.

Jag tänkte att jag skulle visa er två bilder på den underbara sötnosen Tino så ni får se hur han verkligen ser ut och inte bara hur sjukskötarnas bild ser ut:

Magda med sin sötnos:
(bilderna är lånade utav Magda och Aneek)

Nä, ha de bra så hörs vi Ciao Bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar