söndag 20 mars 2011

Tjejkväll!

Jag och brudarna (Anna saknas dock på denna bild):

Igår var det dags för tjejkväll hemma hos Becca. För i fredags kom hon hem från många långa veckor i Thailand och precis som jag trodde så var hon en riktig choklad boll i färgen! Så hon älskade ju att jämföra sig med mig då jag är riktigt vit. Jag kom iaf dit runt 19 tiden och då fick jag vin och sen en drink i en melon (riktigt häftigt och god), sen var det dags för mat och då fick vi tacos och så klart en ny fin drink!! Så det var drink efter drink och tog ens drink slut var Becca snabb på att fylla dem igen. Mycket snack och mat följt av sanning eller konsekvens kort som fick oss alla att göra lite annorlunda grejer med varandra. Men skoj, roligt när folk vågar!

Becca letar cider i kylen:
Våra drinkar (förutom min som var en melon):
Fredde som förbereder vår mat:

Sen vid halv ett, ett tiden så drog vi inte till stan för att gå ut på något ställe och det blev ett ställe som hette utposten. En bar med mycket hög musik. Inget dansgolv :( men jag och Elin dansade ändå så de funka! När klockan sedan blev två så stängde dem och det kändes som en jätte konstig tid att stänga på men då passa jag på att dra hem. Tackade de andra och gick hem. Väl hemma blev det massor med vatten och en ipren för magont. Så idag mår jag faktiskt ganska bra! Vilket jag är tacksam för.

Nä, nu ska jag planera lite och höra av mig till en tjejkompis! Så ha de bra så hörs vi! Ciao Bella

1 kommentar: