måndag 21 mars 2011

Vabb med lilleman!

Idag har jag varit hemma från praktiken för att ta hand om min älskade Lucas. Han har varit lös i magen i en vecka nu och han gillar bäst att vara hos mig när han mår dåligt så det kändes bättre att vara hos honom idag. Vi har myst, sovit länge och försökt få i honom vätskeersättning och annat gott som ska få hans mage att må bra igen!! Gick inte så jätte bra, men han fick i sig mycket vätska idag och en del välling. Så hoppas det blir bättre.

Min älskling har lärt sig dricka själv:
Slagen hjälte i Puh dräkt:

Annars så har jag kollat Chuck som vanligt och myst med en kopp te, min mage har inte heller varit bra idag så även jag har druckit massor med vätska och vilat. Så hoppas jag mår bättre imorgon, men vi får se. Imorgon kommer min mamma och ska passa Lucas under dagen då det är sista dagen på praktiken imorgon så jag känner att jag måste gå, men mår jag dåligt så finns det inte mycket att göra åt det. Vi får se helt enkelt! Nä, snart väntar sängen på mig. Lucas han sover redan så duktig som han är. Ha de bra så hörs vi! Ciao Bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar