fredag 11 mars 2011

Praktik och Lucas mys!

Idag var sista dagen på denna veckan och det har gått jätte bra. Vi var dock alla jätte trött och behövde verkligen ha helg nu. Efter praktiken for jag och hämtade Lucas på dagis som fortfarande låg och sov när jag kom. Då hade han redan sovit i ungefär 2 ½ timme. Så det blev en väckning där. Sen fick vi lite rulltårta som de andra barnen och fröknarna gjort när Lucas sov och Lucas fick lite knäcke macka med ost också. Så var vi redo för att dra hem. På vägen hem så stannade vi till vid en lekplats för att leka lite innan vagnen körde inom pistaschia för fredags godis och sen hem. Nu sitter vi och kollar på Entertainment Now och myser tillsammans. Jag är dock mega trött så hoppas på lite vila sen, tror jag.



Men nu ska jag återgå till att fixa en del, ni vet sånt man alltid ska fixa med, så ha de bra så hörs vi! Ciao Bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar