fredag 25 mars 2011

En mycket bra dag, med förlovnings firande.

Idag har varit en bra dag! Började dagen med att sitta med Emma och Josefine och plugga, vilket gick väldigt bra. Vi var klara innan tolv och tog därefter lite kaffe/te och jag bjöd flickorna på lite after 8. När de sedan gick var klockan halv två och jag och Charlie började små planera kvällen. Charlie stack sedan till Ica för att leta våffeljärn, men tyvärr var det slut. Så vi fick inga våfflor idag! Men pannkakor blev det och precis innan vi skulle sätta oss och äta så bjöd jag Charlie på bio för att fira att vi varit förlovade i 1 år!! Så det blev Im number four på bio, den var super duper bra! Som barnvakt eller nanny som hon kalla sig så hade vi bästaste Becca och dem hade haft det jätte trevligt här hemma.



När Becca sedan gick så satte jag mig här för att uppdatera och hamnade även framför tv:n och ser nu på något CSI program. Men finns så många så hänger inte med på vilket det är. Men bra och spännande iaf! Nä nu har min lilla älskling somnat på golvet så ska gå och lägga honom. Men ha de bra så hörs vi! Ciao Bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar