lördag 5 mars 2011

Kräk sjuklingar

I torsdags så skrev jag här att Lucas hade kräkts mitt i natten och fick stanna hemma från dagis. Igår innan lunch så kände jag att jag började må illa. Tänkte då att det måste vara som jag är hungrig. Så jag åt och så som vanligt men det försvann inte. Då fick jag ett sms från min man om att han också mådde dåligt. Aj då tänkte man nu. Smittade av Lucas och hans dagis!! INTE BRA! Så jag fick gå hem tidigare från min praktik och precis när jag kommer in genom dörren ungefär får jag behovet av att kräkas!! Inte kul alls, inte nog med det, mannen gör likadant :S Så lång historia kort så låg vi båda och kräktes på olika håll igår. Att ta hand om Lucas då blev inte så lätt så farmor och faster kom och hämta honom. Så han sov hos dem igår och vi fick en chans till att rensa systemet!

Inte för att detta var något vi gjorde frivilligt, men det verkar iaf vara över tills idag. Idag har Charlie bara mått dåligt lite lite gran imorse när magen fick lite mat och jag mår fortfarande dåligt, men hoppas det är på väg bort. Ska snart försöka äta lite mer ordentlig mat och se om det går bra!! Lucas han fick stanna hos farmor och farfar en natt till så vi verkligen kan vara mer friska tills imorgon!

Nä, ha de bra så hörs vi! Ciao Bella

1 kommentar:

  1. Usch då :( Är hela familjen sjuk? Krypa på er isåfall!! Puss

    SvaraRadera