söndag 13 mars 2011

Mysdag med min son!!

Idag har det varit en riktigt mysig dag tillsammans med Lucas. Vi har idag tagit det lugnt, ätit bulle ute på balkongen då det var varmt nog idag, vi har sen gjort plättar tillsammans och ätit dem. Efter det har vi kollat film, Lucas har vilat och sen tog vi ett bad. Vi har även diskat och tvättat tvätt. Så det har varit en lugn och nyttig dag där vi gjort det vi har velat och lite till. Vi har även varit lite busiga och inte öppnat dörren när kvällsposten kom och ringde på. Men eftersom vi inte är ett dugg intresserade så palla jag inte öppna dörren för att säga nej.

Bulle på balkongen (han fick även mössa sen) :
Mys när vi gick in igen:
Plätt fixarna:
Kvällsmys:

Nu när jag skulle sätta mig ner och kolla på Bones var det tyvärr ett repris avsnitt. Så blev riktigt besviken och visste inte vad jag skulle titta på istället. Men blev lite av Solsidan och resten av Bones iaf. Sen kanske ett avsnitt utav Mr. Sunshine och sen sängen. Har dock lite sovmorgon imorgon då vi börjar 8.30 istället för 8! Yeeii!

Nä, ha de bra så hörs vi! Ciao Bella

1 kommentar: