måndag 3 maj 2010

Vanlig vardag..


Hej hej tyvärr har jag inget speciellt att rapportera idag eller från igår!! Igår var en vanlig långsam söndag! Idag ville jag hitta på något mer än bara vara hemma så jag stack in till stan för att beställa syn undersökning! Tror jag måste ha nya glasögon!! Så blev en tid på onsdag!! Sen så förbereder Charlie just nu en skinkstek som vi ska ha till middag! Mycket gott! I övrigt ser dagarna just nu likadana ut! Ska antagligen på model dag den 8e. Men får se hur det blir med det! Om jag får med mig någon eller inte!! Lilleman är lite si sådär just nu och inte helt på gott humör! Allt är tyvärr inte som det ska i magen på honom! Men ska försöka få det till att bli bättre på honom! Tycker så synd om honom just nu!! I övrigt så sover och äter han MYCKET bra varje dag! Ser inte så mycket av honom nu varje dag då han börjat sova massor nu!! Men det är bra för honom!! Så växer han och blir stor och stark! Nä nu får jag ge tillbaka dator till Charlie! Snodde den en stund hehe!!

Ha de super! Ciao Bella

1 kommentar:

  1. Vanliga dagar har vi alla. Tänk om man hade nåt särskilt att rapportera varje dag, puuu vad man skulle längta efter en vanlig dag, Kram

    SvaraRadera