söndag 9 maj 2010

Jag utnämner denna dagen till LEKDAG!!

Åhh, inatt känns det som att lilleman hållt oss vakna nästan HELA TIDEN!!! Jag och Charlie är så trötta idag att jag är över trött så jag blivit pigg och Charlie har däckat på soffan!! Lilleman är också en del trött nu men jag har bestämt mig för att aktivera honom som aldrig förr idag!! Sen har jag busat massa med Mulle idag för han har en hel del energi över så då kom jag fram till att jag skulle utnämna denna dagen till lekdag!!! Nu var dock lilleman super trött så fick ge han mat och alla utom jag nannar just nu!! Får se hur dagen tar sig! Har i alla fall tänkt ta med lilleman ut på en tur för att testa på och gunga för första gången!! Nä nu ska jag bjuda på lite bilder så hörs vi nog senare!!
Pappa och son sover
Lilleman med bus i!!
Jag och Mulle med bus i blickarna!
Här har vi en som ska skriva tidigt :P
Jag och Lucas hihi
Ha de bra! Ciao Bella

1 kommentar:

  1. Vilka härliga bilder och speciellt den första när Lucas skrattar…så sött=) Kramiz

    SvaraRadera