onsdag 5 maj 2010

Optikern och besök

Idag har känt som en hyfsad dag. Den har inte varit för lång och inte för kort! Jag började dagen med att dra till optikern som sa att jag var tvungen att ha glasögon varje gång jag anstränger ögonen så som kör bil, läser, föreläsningar m.m. Sånt vanligt! Så har nu tagit hem två par glasögon som jag testar! Det ena paret har jag redan dissat och det andra funderar jag över. Tror jag ska ta med mig Charlie och se om där finns några han tycker passar mig bättre! För det är lättare när man har någon med so faktiskt kan säga om det passar eller ej!! Så får se hur det blir! På vägen hem så var jag in om på bagels café och köpte bagels till mig, älsklingen och Marcus som var på besök hemma hos oss. GOTT

Sen har lilleman badat i balja idag igen! Större balja denna gången! Och det var super mysigt och mycket stänk! Jag tog bilder men har inte laddat in bilderna än! Men det kommer hehe!

Senare på dagen kom Barbro och Hannie på besök! Barbro kom först för Hannie var på andra ärenden innan hon skulle komma ut till oss! Lilla Hannie ska även komma på besök imorgon! Alltid trevligt!! De var så klart här för att träffa lilleman och busa med honom! Han är verkligen älskad min lilla sötnos! Finns ingen som honom. Såg ett snutt av "Unga mödrar" idag och där var det en mamma vars bebis som hamnat på sjukhuset pga någon sjukdom den fått och bebisen var så seg och nästan livlös såg det ut som! Jag blev så ledsen när jag såg på detta då jag inte hade klarat av det om Lucas hamnat där.

Man vet att man som ungdom alltid tyckte det var jobbigt när ens föräldrar var efter en hela tiden och höll på men det gör dem bara för dem verkligen älskar en och det förstår man nu när man blivit förälder. Kan ju hända att man tycker så än, men som sagt kärleken till ens eget/egna barn är magisk!!

Nä nu har jag kommit till den punkten av kvällen då jag ska lägga mig och sova gott gott gott!! Så ni får ha de så bra!! Ciao Bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar