söndag 30 maj 2010

Min första Mors dag

Lucas har fått tag på Mulles däck!
Lucas med Olde mor
Hela gänget vid gotte bordet!
Lucas avslutade sin dag med ett bad i baljan!

Ja då var det Mors dag idag och jag är ju en mamma så idag fick jag inte bara firat min mamma och mormor som båda är mammor utan även mig själv! Kändes speciellt!!

Idag har iaf mina föräldrar och min mormor varit hemma hos oss på besök och vi har firat Mors dag med diverse kakor Mormor hade bland annat gjort toscana kaka eller vad det nu heter och pappa hade gjort tiger kaka!! Super gott! Jag och Charlie stod för te och kaffe! För det är det vi gör bäst hehe!! Det var jätte mysigt! Vi fikade, pratade skit och mös med varandra! Sen fick jag tomat plantor av mamma och pappa *super glad* men även en morsdag present som var en bad bomb så här ska det badas! Sen fick jag en inflyttningspresent av mormor som var två jätte fina glas behållare som man kunde ha antingen ett stearin ljus i eller något annat dekorativt! Mycket söta! Får se vad jag gör med dem! Sen fick vi även ett jätte sött blom arrangemang i en söt liten vit kruka! Jag älskar och få blommor just för att det livar upp ens hem tycker jag!! Utav Lucas (köpt av mina föräldrar) fick jag presentkort på Gallerix! Vilket var super bra då vi har ett sedan innan! Dessa ska vi använda till att köpa tavlor till lägenheten! Det ser jag fram emot! Att få upp något på väggarna!

När klockan hade blivit lite över fem så kom mina föräldrar på att de var tvungna att dra hem då det skulle komma folk med en soffa de beställt klockan sex så det var bara att packa ihop dem och kasta ut dem!! Efter dem gått tog vi det lugnt och har bara njutit av resten av dagen! Jag fick även ett presentkort av min älskade Charlie! Ett presentkort på 45 minuters massage (av honom)!! Inte ALLS fel!! Älskar massage ju! Så får se när den ska inkasseras! Har även varit duktig och sökt jobb idag! Söker extra jobb så mycket jag kan!! Vill höja vår levande standard så mycket jag bara kan!! Vore så skönt att få in ett par extra tusen lappar varje månad så man kan köpa den där tröjan man ville ha eller den hobby prylen man tittat på så länge! Ja jag vill kunna sluta tänka så mycket på varje köp jag gör!! Har ni tips till mig så säg till!!

Nä, nu ska jag återgå här! Snart läggdags!!
Ha de bra! Ciao Bella

1 kommentar:

  1. känner igen det där med pengar. vi längtar så till nästa månad då det trillar in lite mer pengar. Ska betala av en del mindre lån, sen ska vi gotta oss med en semester. Vår morot att leva lite snålt ett tag till.

    Vet inte vad du har i FP, men tänk bara på att du inte får ta ut FP om du jobbar. Om du har låg FP så tjänar du ju ändå på jobb, men när man har lite mer så tjänar man ju inget på att bara hoppa in korta stunder. Håller tummarna för dig och jobb. Ni har sökt bostadsbidrag va?? Går sambon din på csn så har han rätt till extra barnbidrag därifrån =500:- månad

    SvaraRadera