fredag 7 maj 2010

Gårdagen och nyttig Bella

Lilleman leker
Pappa kom och titta på
Jag bakar
Mulle kom och titta på
Färdigt!! Mums!

Igår var en otroligt dålig dag för mig! Inget gick som jag ville på morgonen och hittade fel över allt!! Så jag och Charlie fick pratat ut på kvällen (efter vi varit och stor handlat) och nu ska vi göra en lista som man kan dra ett streck varje gång man gjort just den sysslan! För att se hur mycket man gör varje månad!! Det kanske får fart på oss också för att det kanske blir lite tävling mellan oss!! Så har vi tur får vi ett jätte rent och fint hem (för det mesta iaf)!!

Idag så har jag börjat dagen med en nyttig frukost!! Försöker äta mer nyttigt än innan nu när jag ska börja komma igång med träningen igen!! Känns skönt men samtidigt måste jag ha lite gottis ibland! För jag är så söt haha! Nej sen efter det var jag nere i källaren och letade efter Mulles försäkrings papper m.m.! Jag hittar inte alla hans papper, vilket är jätte dumt! Men jag har en aning om vart det är! Ska bara hitta min vita pärm med viktiga papper! Som jag inte hittar :(
Måste hitta!! Dumma dumma! Efter letandet så blev det ett bad så jag fick chans att snygga till mig lite och lukta godare! Då hade lilleman och Charlie lagt sig och vilat ett tag så då bestämde jag mig för att göra scones! Som blev super duper goda! Samtidigt så passa jag på att diska :D Så nyttigt av mig!! Var även ute med Mulle och Lucas i morse då Charlie hade möte med skolan som han inte visste om haha! Men det löste sig ändå!!

Resten av dagen har varit lugn och nu har jag precis sett Legend of the seeker!! Så bra!! Charlie är hos Robin och lilleman sover! Men han ska snart upp och vi ska till OJ! för att köpa fredags gott!!

Nä nu ska jag dra mig!! Men vi hörs!
Ciao Bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar