lördag 22 maj 2010

Suprise party och dagen efter

OMG vilken rolig helg det varit!! Nu i ca en månad så hade jag planerat en suprise fest för Charlie och denna dagen var planerad till igår! Så många av Charlies vänner och mina vänner som vi har gemensamt var bjudna och alla var ju tvungna att vara tysta om detta. Så efter mycket tissel och tassel så kom dagen. Sprit var fixad, present till älsklingen var fixad, vänner, kladdkaka, glas m.m. var allt fixat inför denna dagen! Jag hade även planerat för att få bort Charlie så att vi under den tiden kunde "rigga" upp festen så allt var klart tills han kom hem igen. Det han var iväg och gjorde var det att han var och flytt städa med sin familj! Jätte roligt...för mig iaf hehe!! Inte min plan faktiskt utan hans familjs så han hade inte mig att skylla iaf men det var en bra grej tyckte jag för det behövdes göras!!

Kl 18. skulle alla gäster dyka upp här iaf för att dem skulle vara här i tid innan Charlie kom. Alla skulle gömma sig inne i vårt sovrum och skor, jackor m.m. skulle även det vara gömt där inne! Lucas hade blivit hämtad av mormor och morfar ca halv sex så han var borta och hade övernattning hos mormor och morfar!! Mys pys! När Charlie väl kom så hade jag riggat upp min kamera så den spelade in allt! Dock var klockan ca sju när dem väl kom och han skulle egentligen varit här halv sju, men det är sånt som händer! När han kom in genom dörren iaf så säger jag till honom att gå in och kolla på lilleman då han ligger i en rolig ställning! Så detta går han ju på som bara den går in till sovrummet var på alla ropar SUPRISE!! Charlie gör det enda rätta och reagerar med ett hopp! SÅ himla roligt och han är verkligen lurad!! Vi kollade med honom efter och han hade verkligen inte haft någon aning alls!! HIHI!! (här kommer några bilder)

Födelsedags mannen!
The whole gang
Jag och Maggs in da Center
Jag och Becca
Festen höll på här hemma fram till halv elva, efter det drog vi ner till Charles Dickens som är en jätte trevlig pub ca 2 min från vår lägenhet, där var det karaoke och mycket dans som gällde! Där höll vi på tills klockan var ca 2 på morgonen och begav oss sedan till max för att fylla på magen med någon mat efter allt drickande. Gott var det och sen for vi hem till oss igen för lite efter snack och mys i soffan!! Klockan blev väl 3 och då var det dags för My och Maina (som skulle sova över) att sova för då var de trötta! Så folket fick dra vidare och vi begav oss till sängen!! Nöjd efter en lång dag var fallet mot kudden mycket sövande!!

Tack alla igen för hjälpen av denna underbart roliga suprise!
Ha de bra alla! Ciao bella

1 kommentar:

  1. Det var jättetrevligt :) Vilken fin bild det blev på oss.. På tisdag gäller det, då är vi ute efter drömkroppen :D Kram!!

    SvaraRadera