lördag 1 maj 2010

Valborg och balj badning!!

Bad pojken
Stående bad pojke
Far och son - vad ska man säga!!

Ja då var det Valborg igår och vi gjorde inget speciellt! Vi hade mys dag med godis och film!! En vanlig lugn dag med mys och skoj här hemma!!

Idag däremot så har det hänt lite mer! Fick sålt min gamla soffa så det blev lite mer pengar till sparkontot!! Yeeii!! Sen efter det cyklade Mulle och Charlie hem (då de cyklat/sprungit till gamla lägenheten), jag skulle ta bussen med Lucas men missa den så jag bestämde mig för att gå hem istället med Lucas i vagnen!! Blev en trevlig promenad men om jag var varm när jag kom tillbaka alltså!! Så det blev short på mig och Lucas fick ligga naken en stund!! De var kul i ca 10min så efter det bestämde jag mig för att fixa varm vatten i vår mopphink! Så det blev balj bad för vår lilleman!! Detta var ju nog itne riktigt vad han tänkt sig men oj vad det var mysigt kom Lucas fram till! Sen eftersom detta gick så bra så kom jag fram till att vi då måste införskaffa en större balja som är lite mer öppen så han kan leka också! Måste även köpa en flytande anka, för det måste ju alla små pojkar ha i sin balja hehe!! Skoj!!

Nu på kvällen så har det varit mys igen! Denna gången med "The patriot" med Mel Gibson! Kanske inte världens mysigaste film, men bra är det iaf och det är huvudsaken! Lilleman ligger på golvet och sprattlar nu men ska väl snart sova igen!! Nä nu ska jag dra mig åter!! Sov gott

Ciao Bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar