tisdag 11 maj 2010

Sovdag och besök


Idag så var jag så trött när jag vaknade i morse! Men till min förvåning så var klockan åtta på morgonen!! Vilket betydde att Lucas faktiskt sovit minst sju timmar i sträck och det är inte varje dag han gör det! Så att hålla denna killen igång om dagarna och vara ute varje dag och hitta på något är super bra för hans sömn!! Så funderar på vad vi ska göra idag! Kanske ut och gunga lite till idag! Har ju gungor precis nedanför huset så vi behöver inte gå så jätte långt i de kalla vädret!!

Jag och Lucas bestämde oss för att sova lite längre idag iaf! Men Lucas sov ca 30 minuter sen ville han inte mer och då var jag fortfarande jätte trött så Lucas fick gå upp en stund sen så kom han in till mig lite senare igen och vi sov ett tag till. När vi sedan kom upp så bytte jag på Lucas och han fick leka lite. När han var igång så ringde farfar och sa att han var på väg upp för ett besök och tog med sig bagels till oss MUMS!! Inte nog med det utan faster var också med. Så blev lite besök så här på eftermiddagen. Aldrig fel! De stannade inte så länge men det var trevligt att hitta på något!

Nu sitter jag och Charlie och har en stund i soffan och Lucas han däckade i pappas knä för en liten stund sen så nu nannar han i vår säng!! Vilket han gör rätt i! Inte lätt alltid när man växer massa och busar hela dagarna!! Ikväll är det dags för min tv kväll! Den dagen i veckan jag älskar mest! Idag är det dags för Ugly Betty, Desperate Housewifes, Cougar Town och Christine! Kan det bli en bättre kväll?

Nä nu ska jag återgå här!!
Ha de bra! Ciao Bella


1 kommentar:

  1. Förstår verkligen att det är din TV kväll=) Då alla är superbra serier!! Men har inte sett Cougar Town...vad handlar den om? Puss

    SvaraRadera