tisdag 18 maj 2010

Lucas. filkväll och kommande träning

Idag har Lucas varit en stor buse till son! Har har lekt massor, busat runder, sovit en del och såklart ätit. Så allt är som det ska med honom! Man kan även se ordentligt nu att han har tänder på gång vilket hans stolta mamma (jag) tycker är super kul!!

Min nakenfis vädrar rumpan på golvet

Sen så nu ikväll så har jag haft min vanliga filmkväll, Ugly Betty, Desperate Housewifes, Cougar Town och Christine! Super kväll!! Alla var lika bra som vanligt! Önskade dock att Couger Town var en timme och inte en halvtimme, men det får jag väl klara mig på hehe!! Enda dagen i veckan då jag kollar mycket på tv. Jag har även fått städat en del idag, diskat och dammsuget! Duktiga jag!!
Mamma och sötaste Lucas på bus humör!


Sen igår så träffa jag ju Becca och vi kom fram till att vi ska komma igång ordentligt med vår simning nu så ska testa att ta en bild varje vecka på min mage iaf för att se om jag kan se några resultat från vecka till vecka! Vi ska iaf simma två gånger per vecka men ska försöka simma mer de veckor jag orkar!! Så så ser det ut här just nu! Imorgon fyller älsklingen år! Grattis till honom på 22 års dagen (mitt lilla lammkött haha) så vi ska iaf ha lite släktingar på besök och Charlie har bjudit hit några av sina vänner till kvällen! Så ska väl bli trevligt hoppas jag!

Nä, nu närmar det sig läggdags och det ska bli super skönt att nanna kudden!!
Hoppas allt är bra med alla er! Så hörs vi!
Ciao Bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar