onsdag 19 maj 2010

Kalas och mys

Idag har vi haft kalas för min älskling! Han blev hela 22 år så för några månader är vi lika gamla haha! Det har varit en trevlig dag! Vi fick Lucas fritt en del idag för han var iväg med farmor! Så då tog vi det lugnt, städade lite och förberedde! Imorse fick Charlie ett linne och en kortärmad skjorta av mig! Jag och Lucas sjöng för honom och vi serverade frukost!! Det var en mysig morgon!!

Sen började kalaset vid 18-19 tiden och då kom först släkt sen dök vännerna upp! Vi åt, pratade och hade trevligt! Efter ett tag så stack släktingarna hem och Charlie försvann med vännerna för de skulle tydligen till Robin och dricka öl!!

Så nu är jag själv och ska nanna! Lucas sover redan och det gör han rätt i!! Jag är ganska trött nu och har jätte ont i magen men vet inte varför! Så bilder blir det inga idag men ni ska nog klara er!!

Nä, dags att lägga ner detta nu och sova! Ha de bra! Ciao Bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar