torsdag 27 maj 2010

Min älskade Lucas och sjukling dagen



Idag har lilla Lucas varit så super söt men sovit en hel del! Jag och Charlie har försökt att krya på oss så gott vi kan och det har väl blivit lite bättre! Men än hänger det i hals och näsa!!

Det blir att ta en ipren innan sängdags! Tyvärr missade jag min träning med Becca idag! Men som tur var så hängde hennes sambo med henne så hon slapp att simma själv! Iaf var det tanken, sen om de kom iväg vet jag inte!!

Imorgon fyller lilla söta Hannie år och då blir det lite firande för henne vid 15 tiden! Jag hoppas att jag mår bra tills dess annars vet jag inte om jag kommer tycka det är så smart att hälsa på alla så då får kanske Charlie åka själv om han mår bra nog!! Men vill ju självklart fira lilla Hannie!!

Annars så har jag nog inte så mycket att rapportera för denna dagen!!
Men ha de bra! Vi hörs!
Ciao Bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar