fredag 14 maj 2010

BF och puben

Ja, idag har det varit en relativt lugnt dag! Lilleman blev hämtad vid halv sex och efter det kom Marcus på besök! Lika trevligt som vanligt! Jag drog ner till affären och köpte lite gott gott sen så höll killarna på med sitt och jag med mitt! Efter en stund bestämde vi oss för att dra ner till Charles Dickens och lyssna på alla dem som sjöng på open stage!! Blev att både Marcus och Charlie sjöng sina låtar! Jag blev tillfrågad men har ännu inte mod nog till att gå upp där plus att jag verkligen inte kunde komma på något låt som jag kunde texten på.

Sen "se och hör" så tog jag faktiskt och köpte mig hela .....TVÅ cider!! WOW! Så nu har jag efter 16 månaders icke drickande tagit mina två första! Skål på den! Nu är jag dock hemma igen och ska faktiskt sova! EN HEL NATT!! För er som inte vet vad detta är så är det när man somnar och sedan vaknar igen AV SIG SJÄLV!! Jaa..ni får ha de bra tills vi hörs igen!

Ciao Bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar