lördag 8 maj 2010

Model för en dag av The Studio

Så roligt det är att vara iväg och bli lite omhändertagen då och då! Jag möte upp Anna i Malmö tjugo över fyra ungefär och vi körde bort till turning torso! Sen upp på tolfte våningen och in för att registrera oss. Väl klara där fick vi vänta en stund för att sedan bli sminkade. Jag fick gå iväg först och hon frågade då på ett ungefär hur man ville ha de! Jag sa svart och rött och jag fick guldfärgat på ögonen! Jaja det blev snyggt det också men inte direkt vad jag väntat mig! Anna fick typ det jag ville ha, jag tyckte det var jätte fint men verkade inte som att Anna gilla det lika mycket haha! Sen fixade vi håret och efter det var det dags att fotas! Anna började för jag var inte färdig lika snabbt som henne! Hon hade gjort det så lätt att hon bara bytade tröja varje gång! Så hade man ju kunnat göra men jag hade hela outfits! Dock tyckte Anna att jag var jätte fin så jag var nöjd hehe!! Jag fick även beröm när vi fotades av fotografen att det var Top Model nästa haha! Men vet i fan om det blir något med det tyvärr!! När vi var klara och fick se bilderna så tyckte jag att ja såg jätte tjock ut på MÅNGA av bilderna! Inte alls fint! Jag valde iaf ut 8 bilder som jag gillade och sen kunde jag inte bestämma mig vidare! Sen kollade Anna på sina! Hon lyckades också välja ut 8 varpå jag sa: Vad är det med åtta? Anna: Ja jag tänkte detsamma haha!! Nä, så behövde vi båda fundera lite på hur vi ville göra! Det blev iaf vars en bild till sist! Det fick duga just nu!! Så här ska ni få se den bild jag valde!!
Vad tycks?

Efter allt på turning torso så begav vi oss till stan för att käka kina mat! Vi var SÅÅÅÅ hungriga!! Ingen av oss hade ätit så mycket under dagen och gott var det! Det var ett gammalt kina ställe jag varit på många gånger, så kände igen mig direkt när vi gick innanför dörrarna! Vi avslutade med te och glass och sen var det dags för mig att bege mig hem! Så trevligt var det och vi fick snackat massor! Älskar min syster! Hon är så mysig! Och så mycket finare än vad hon själv tror!! Nä nu är jag trött och ska bara mysa innan jag ska sova!!

Ha de gott! Ciao Bella

3 kommentarer:

  1. Gud vad mysigt och skoj ni verkar ha haft :D Så härligt att umgås med syskon, dom förgyller ens dagar :D Kram

    SvaraRadera
  2. Du blir ju alltid så snygg på dina foton...håller med Rebecca, verkar som ni haft en jättemysig dag tillsammans=) Puss & kram

    SvaraRadera