måndag 10 maj 2010

Späckad dag!!

Idag har vi för en gångs skull gjort en del!! Vi började dagen med att åka till Ängelholm för att hämta ett Up& Go paket på Lindex, där vi även passade på att köpa en tunnare ute dress till Lucas och en söt sommar mössa! Sen var vi även inne om biblioteket och hämtade "Barnets första bok". När detta var gjort så gick vi upp till Farmor Else för att äta lite köttbullar, potatis och sås! MUMS!!! Så gott det var! Sen bar det hem igen!

På vägen hem stack vi in om glasögon magasinet för jag skulle lämna tillbaka de glasögonen jag lånat med mig hem! Jag hade inte fått veta hur dåligt eller bra jag såg förra gången jag var där men nu sa han till mig att jag såg ungefär 50% av 100 :S
Vilket inte är sant för så dåligt är svårt att se haha! Alltså hade jag inte sett en person på andra sidan gatan typ, vilket jag gör så Bullshit på honom!! Jag må inte se 100% men 95 iaf!! Nä, men det blir och skaffa ett par fast när vi har råd, för dyrt dyrt dyrt är det så min syn får ligga på hyllan så länge! Hur mycket sämre kan den bli på några månader liksom!!




På vägen hem från glasögon magasinet möte vi först Marcus som var på väg mot Ängelholm sen möte vi upp Linus som satt och drack öl på ett litet ställe vid söderpunkten. Han skulle hänga med upp och se på lägenheten.

Då han var på besök kom även Hannie och hennes väninna Alice på besök för att leka lite med Lucas och mysa lite med oss. Mycket trevligt men blev inget längre besök då de skulle vidare till Ängelholm, precis som alla andra känns det som haha! När de gått började jag med maten som blev min goda goda köttfärs. Efter det blev det utgång, vi skulle ut med Mulle och även låta Lucas gunga för första gången (blev i mitt knä såklart). Mys!!
Nu är det bara mys framför tv:n och Lucas som vi försökt natta ska snart få gå och lägga sig igen!! Så nu tackar jag för mig!
Lägger även in en video från ikväll när jag lyckades få Lucas att börja skratta MASSOR!!
Ha de bra! Ciao Bella

1 kommentar:

  1. Vilka härliga bilder och speciellt den första när Lucas skrattar…så sött=) Kramiz

    SvaraRadera