måndag 24 maj 2010

Lite av en ute dag!!

Måste ju visa denna bild då man kan se hans små små ris korn till tänder!Tryck på den för att se större!

Idag har det varit en trevlig dag!! Har varit mestadels ute känns det som! Iaf tills nu!! Jag och Mulle var ute i morse då vi begav oss upp till viskängen där jag och Mulle sprang runt och busade! Han fick ju även chans att göra sitt men gud vad han var slut när vi var på väg hem!! Efter det var det lite paus i ute vistelsen då Charlie och Lucas passade på att sova en stund, sen så var det kaffe paus innan nästa utgång! Så vi hade Marcus och Robin över på kaffe! Robin hade även med sin Johannes! Efter kaffet gick jag, Lucas, Mulle, Charlie och Marcus upp till viskängen och skulle busa lite hade vi tänkt! Lucas somnade på vägen upp så vi lekte med Mulle under tiden! Vi kastade boll vilket alltid är mysigt! Sen så vaknade Lucas så då fick han gunga en liten stund själv i bebis gunga! Sen provade vi att kana lite lite gran på rutschkana eller hur det nu stavas! Sen gunga vi tillsammans i en sån stor rund gunga som man kan ligga flera stycken i! Det var mysigt! Efter det gav vi upp och det fick bli lite äpple juice till lilleman och sen begav vi oss hemåt. På vägen kom vi dock fram till att vi ville ha vars en bagel så vi drog ner till Bagels café med Marcus som ändå skulle träffa Conrad där! Super gott var det! Jag tog ju så klart kalkon som vanligt och den var godare än vanligt idag!!

Sen efter det tog jag med mig lilleman hem för att han skulle få chans att sova men det ville han inte alls då! Sen hände lite här som jag hoppar över och nu sitter jag här och skriver!! Lilleman ligger på sin plats på golvet och Charlie leker med Warhammer figur!! Men tyvärr är inte Lucas så glad just nu så ska ta honom!!

Ha de bra! Ciao Bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar