måndag 31 maj 2010

Tokig morgon men skön dag!

Hej alla måste bara passa på att tacka alla för att ni så gärna vill läsa min blogg då jag nu redan kommit över 1000 besökare! Yeeii
Lucas på äventyr
Min goda pasta sallad

Hej alla måste bara passa på att tacka alla för att ni så gärna vill läsa min blogg då jag nu redan kommit över 1000 besökare! Yeeii!

Men nu tillbaks till mig ;) Idag har det faktiskt varit en mycket trevlig dag! Den började dock väldigt väldigt hemskt och chockande! Lilleman han ramlade av sängen och jag yrvaken tog upp honom snabbare än kvickt och försökte trösta. Han skrek precis som en bebis ska göra om allt gått rätt till för ett barn som inte skriker är ett dåligt tecken. Jag började iaf gråta och kände att jag var världens sämsta mamma! Men efter att ha pratat med både mamma och pappa så lugnade jag ner mig! Sen fick jag även bekräftelse från många av mina tjej kompisar som har råkat ut för samma sak med sina barn så jag är inte ensam i världen med att ha busiga barn! Så nu har vi tagit av benen på vår säng så detta inte ska hända igen eller iaf inte lika högt upp.

När allt hade lagt sig och jag var mig själv igen så tog jag med mig Mulle ut på lång promenad upp till viskängen! Jag kasta pinne och Mulle hämta! När han var helt slut i kroppen så gick vi hem! Då var det frukost som gällde! Sen tog jag tag och planterade de tomat plantorna som jag fick av mina föräldrar igår! Det blev så klart jätte bra och jag fick även planterat två sallader eller vad man ska säga! Två frön som ska bli sallad i framtiden om det går som jag vill!!

På eftermiddagen så drog jag in till stan för att shoppa lite med Becca! Det var super trevligt tyckte jag! Fick även till en liten fika efteråt där jag inte ens orkade äta allt och det är INTE likt mig!! Testade även en Frappino eller hur dem stavas och det var faktiskt gott!! När jag kom hem hade vi en stund besök av Marcus och Matilda! Inte helt ovanligt nu förtiden! Men alltid trevligt! Jag och Matilda ska ha tjejkväll imorgon och ut och se bio!! Yeeii! Kvällen sen var lugn och den bestod mest av mat, nattning av Lucas och mys vid tv:n!! Så som en kväll ska vara!!

Nä nu ska jag återgå! Ha det så bra!
Ciao Bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar