torsdag 20 maj 2010

Ny dag!!

Igår hade vi ju som sagt kalas så här är bilder sen dess! Grattis igen Älskling!
Öppna paket och äta god frukost är viktigt!

Först frukost sen en liten cake-lollipop av lillasyster

FOLK!!

Lilleman busar med pappas mormor och pappa busar med alla andra

De mycket fina blommorna vi fick! TACK TACK!!
Och denna nedan fick vi av Ingmar! TACK!

Idag så har det varit en lugn dag! Jag var ute med Mulle på lång runda och Charlie hade Lucas hemma!! När jag kom hem undrade Charlie när vi skulle dra till sista babysim och vem som skulle dra dit! Jag kolla tiderna och vi hade plötsligt bara 13 min på oss innan bussen kom! Jag iväg som en skållad råtta ner till bussen, men kommer på att jag inte har lillemans tränings kort! Ringer Charlie som får springa ner med det men detta gör att jag missar bussen :( Så det blev tyvärr inget babysim idag så vi får dra dit själva en annan dag!! Vi funderar just nu på om vi ska fortsätta simma med lilleman eller inte då det kostar 800kr för honom att simma vidare i nästa steg! Jag tycker väl att det är värt det men Charlie tycker det är mycket pengar och visst är det de för oss men samtidigt så är det en bra aktivitet för lilleman. Dagens simning hade varit sista gången på baby simningen nämligen! Så nu är han ingen babysimmare!!

Så eftersom jag inte kom med bussen så gick jag och Charlie och fixade vårt nya modem (trådlöst och snabbt - nice) sen gick vi till H&M för att fixa ett linne till till Charlie (ett sånt han fick av mig i födelsedags present, fast med andra färger) då han tydligen gillade det linnet så mycket. Så nu har han två fast i olika färger!! Sen såg vi världens sötaste lilla tröja/shorts paket som vi bara tyckte Lucas skulle ha! Så det blev något litet till vår sötnos också! Sen gick vi hem igen i det underbara varma vädret!!

Väl hemma åt jag ordentlig frukost då jag inte hunnit det innan! Hunden kom först och sen var tiden knapp! Så det var smaskigt och vi installerade modemet som fungerar perfekt på min dator men inte Charlies! Jag har försökt fixa det dock men det vill ännu inte som jag vill!! Vad gäller Charlie och Lucas så har de just nu gett upp och ligger och nannar inne i sovrummet vilket jag tycker dem gör rätt i! Jag är själv trött men lägger mig nog på soffan här en stund så de andra inte vaknar! Sen ska jag diska undan det från igår sen vi hade Charlies familj och vänner på besök!!

Alltid något att fixa här hemma!! Nä nu så ska jag återgå!
Ha de bra! Ciao Bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar