lördag 29 maj 2010

Kalas, ensam kväll och chill

Igår var vi hemma hos svärfamiljen då lilla söta Hannie fyllde 17 år!! Vi åt lite kaka och pratade massa och hade allmänt trevligt!! Vi var där redan kl 14 och kalaset började kl 15! Men det var trevligt att göra något annat än att tänka på hur man mådde!
Angående det så är jag fortfarande ganska rejält förkyld men det känns mest som det sitter i näsan nu! Halsen kliar lite dock men utöver det mår jag bra!!

Senare så blev vi iaf hemkörda då Charlie skulle iväg på sitt lajv kl 20 så när vi kom hem fick han packa ihop sig snabbt och sen iväg! Så då var jag och Lucas hemma själv! Men Lucas var ganska trött så han fick välling och sen somnade han ganska så snabbt!! Själv så hittade jag Judge Dredd på tv med Sylvester Stallone och började direkt titta på den! Verkligen en av hans bästa filmer! När den var slut fastande jag en stund på en annan kanal där det var jagad med "Indiana Jones" eller Harrison Ford som han väl också heter! När den var slut så gick jag också och la mig!


Idag så har det inte hänt för mycket än! Lilleman ville inte sova lika mycket som vi ville inatt så han har varit en riktigt plåga!! Men som sagt är det tur att han är söt för det väger upp det hela! Så nu sover han iaf och vi har pratat om att vi skulle ta tag i frukosten men ännu har vi inte gjort det! Sen fundera vi på att dra till gallerix men får se om det blir av!

Nä nu ska jag väl ta tag i saker här! Men vi hörs!
Ciao Bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar