torsdag 13 maj 2010

Mulle ska lämna oss!!






Det är med väldigt stor sorg i hjärtat som jag nu skriver detta inlägg! Vi har nu lagt ut Mulle på blocket i hopp om att hitta en bra familj till honom! Vi älskar Mulle mer än något här i världen men har kommit fram till att han nog inte har det så bra som vi hoppats här i lägenheten! Vi vill hellre se honom på en gård eller i ett stort hus någonstans med trädgård där han kan springa fritt varje dag! Det är vad han förtjänar!!

Bara genom att skriva och prata om detta får jag världens största klump i halsen. Men jag vill göra det som är bäst för honom!! Jag vet att Mulle utan tvekan har trivts hos oss men nu är det upp till oss att hitta ett ställe där han trivs ännu mer än här!

Jag älskar dig Mulle och kommer alltid göra! Du finns för evigt i mitt hjärta!

Ciao (for now) Bella

3 kommentarer:

  1. Nooooes! It cannot be =( // Marcus

    SvaraRadera
  2. Nej, vad tråkigt :( hoppas ni hittar ett bra hem till honom!

    SvaraRadera
  3. Oj, vilket jobbigt inlägg att behöva skriva=( Blev även själv ledsen...men förstår att ni vill att Mulle ska få det bästa!! Hoppas ni kommer hitta en superbra familj till honom! Många kramar

    SvaraRadera