söndag 16 maj 2010

Besök i Kristianstad

Burre
Fredrik, Jag och Martin
Ann
Micke och Fredrik!
My i vänstra hörnan, sen Sofie, Maggan och Amanda
E.T och Martin
Martin och Maggan
Sofie, Maggan och Jag

Ja, igår åkte jag till Kristianstad eller som vi säger ksd! Kom dit igår vid ett tiden för att hinna dra till systemet innan vi skulle dra oss hem till Maggan!! Väl hos Maggan så drog vi först inom Fredrik och My för att hälsa på! Såå glad blev Fredrik av att se mig hehe, det kändes mycket roligt!! Efter lite skit snack i dörren nere hos dem begav vi oss en trappa upp till Maggs! Under dagen tog vi det lugnt, kolla film och slappa ordentligt! Bara mys! Vi kollade dock på en väldigt konstig film som handlade om sexuella övergrepp och tonårs sex! Visst det var väl lite intressant men inte direkt något som gjorde en glad. Allting blev bra i slutet iaf!

Nä, klockan närmade sig 19.00 och då skulle festen börja! Så vi snygga till oss och jag plocka fram lite snacks jag bjöd på! Folk ramlade in en efter en och vi hade hur kul som helst! Lite drama blev det under kvällen också men inget som inte löste sig! Vissa blev lite fulla och andra tog det lugnt! Men jag har iaf en del bilder att bjuda på, på mina söta vänner!

Idag var det en lugn morgon, god frukost och sen begav jag mig hem igen för att vara med mina nära och kära! Väl hemma mös jag lite med lilleman och Mulle! Lucas fick lite mat och sen skulle han sova ett tag! Han sov ca 10 min och sen upp, nu ligger han dock och ska sova igen så får se hur det går! Vi tre kollar på tv och chillar! Nu ska jag återgå här! Men vi hörs Ciao Bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar