måndag 17 maj 2010

Cykeltur, biblan och mys!

Idag har det varit ganska lugnt så jag bestämde mig för att lämna tillbaka mina lånade böcker till biblan idag! Vissa av böckerna var jag ändå tvungen att lämna tillbaka tills imorgon!! Så var lika bra! Sen när jag ändå var ute med cykel och så, så passade jag på att ta mig en cykeltur! Jag cykla in till stan, via hamnen, ner till stan igen. In om Espresso House och köpte scones och sen hem! Kändes bra, när jag väl kom hem var jag varm och det kunde men tydligen se på mig sa Charlie!!

Nu har jag busat lite med Lucas och vi har även Marcus på besök (konstigt jag vet). Nu sover iaf Lucas då han fått mat och var nannig! Sen precis så ringde Becca mig och vi ska tydligen ut på lite äventyr!! Ska bli skoj! Vi ska kolla en stuga ute vid filborna badet!! Hmm blir spännande detta!

Ja nä nu måste jag ju gå!! Vi hörs Ciao Bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar