fredag 14 maj 2010

Lilleman tillbaka och besök m.m.



Ja då kom lilleman tillbaka till oss idag! Mycket mys!! Det var både farmor, farfar och faster som kom och lämnade lilleman idag!! Så fick träffa alla! Sen hade Charlie besök idag! Både Marcus som vanligt och en kompis som heter David! Alltid trevligt med besök! Sen stack Charlie iväg med sitt folk till något fika ställe nere i stan! Vid tjugo över fyra kom han tillbaka och tog över lilleman medan jag gick ner till söderpunkten för att leta efter någon snygg tröja!! Hittade många på Lindex faktiskt men blev ingen tröja idag! Nu har vi lagt lilleman! Efter mycket mycket kämpande! Charlie var inne hos Robin med alla där och snackade skit och jag hade lilleman! Så skulle jag natta honom och det tog över två timmar att få honom att somna plus att Charlie fick komma in och hjälpa mig mot slutet!! Men nu sover han gott och det ska snart jag också göra!! Lång dag! Men lite kort eftersom man gjort något ändå!!

Imorgon så ska jag faktiskt åka till Kristianstad! Ska bo hos Maggan och ha lite party imorgon!! Detta var faktiskt Charlies ide! Han som skickade iväg mig till ksd för att han var trött på mig och ville jag skulle bli lite mer mig själv igen! För det har jag tydligen inte varit nu ett tag!! Så jag behövde ut och roa mig!! Så tack för det älskling! En natt borta utan man eller barn! Spännande!! Så jag anländer i ksd 13.04 imorgon och då ska Maggan möta upp mig för att sedan dra till systäämet! Sen inom H&M för att kolla snygg tröja!! Ahh, kommer bli kul!

Ha de bra alla så hörs vi nog först på söndag igen! Om jag inte får tid att sno datorn hos Maggan men det tror jag knappt!! Ciao Bella

1 kommentar:

  1. Längtar till du kommer imorgon =) eller ja, idag! Du kan ju alltid ta med dig din dator hit. Vi har trådlöst internet ;) Puss

    SvaraRadera