onsdag 26 maj 2010

Gårddagen och sjuk idag :(

Igår var en hyfsad dag! Var inte riktigt på humör på morgonen men det löste sig sen och jag blev glad igen! Sen fick vi besök av söta lilla Matilda och Marcus, mycket trevligt! Men alla var så trötta så blev inte så mycket sagt haha! Men te och kaka blev det iaf! Sen halv fem drog jag ner till badet och simma! Blev 40 längder! Inte helt fel! Känner mig duktig!! Sen efter det skulle Becca (som jag simma med) till citygross så jag fick hänga med och storhandla vilket vi verkligen behövde! Så det blev en runda dit också!! Fyra kassar kom jag hem med! Då var Marcus och Matilda fortfarande kvar så hann va lite social innan Matilda var tvungen att gå! Hon skulle på tjejkväll med personer där de flesta var sura på henne!! Knastigt folk!! En stund efter hon gått så gjorde Charlie pannkakor till oss tre. Lucas hade jag lagt lite tidigare så han sov gott redan! Dock vaknade han när dem vispade grädde med elvispen. Inte helt konstigt!! Sen ville han inte somna om igen. Han har så himla ont i tänderna just nu så inte alls roligt för honom. Men till sist gick det ju så klart men inatt har han dock varit ganska jobbig och fått sova mestadels i vår säng! Men det var väl helt okej! Så länge han inte sparkade på en eller man fick en knytnäve i ansiktet!

Matilda med Lucas

När jag skulle lägga mig igår så hade jag börjat få ont i halsen och bara hoppades på att det skulle försvinna till idag men fy vad dåligt jag sovit inatt! Har haft så ont i halsen att jag inte kunnat svälja ordentligt och vaknat pga det! Så tråkigt! Så nu när jag gick upp idag så var jag svullen som bara den i halsen och min näsa känns som att den rinner som en vatten kran! Inte kul alls, sen har jag blivit jätte seg och försöker nu proppa i min vitaminer och dricka te så min hals blir bättre. Ringde Capio imorse för att försöka få tid men då måste man ringa 8a på morgonen. Så känner jag mig lika dålig när jag vaknar lite innan 8a imorgon så ska jag ringa läkaren igen och få tid. Detta är inte det enda dåliga! Nä, Charlie känner också att han börjar få ont i halsen och små snuvig! Så vi håller nog på att få något här hemma! Vilket inte är bra då jag inte vill lilleman ska bli sjuk! Så det blir att till doktorn fara!

Nä, nu blir det en kopp te till!
Ha de bra Ciao Bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar