onsdag 12 maj 2010

Min special K sida och tråkigt väder!


Idag tog jag det steget att jag blev medlem på specialk.se där lägger man in hur engagerad man är med sin träning och mat m.m. så får man en träning/mat plan som man kan följa! Sen kan man välja om man vill börja med en 2-veckors kick-start plan eller en långsiktig direkt! Jag valde 2-veckors tekniken så vi får väl se hur det går! Kommer ju inte riktigt bli den maten dem tycker man ska äta då det inte direkt är sånt vi har råd men (än iaf)!! Men jag ska verkligen försöka göra mitt bästa med att komma igång nu och inte bara önska att jag hade det! Nu är det dags! Nu har träningen inför sommaren börjat!! Nu kör vi!! Någon som är på?? Gå med på www.specialk.se!!! Leta upp mig där!

Sen så vaknade vi ju idag till regn, regn och åter regn!! Jätte tråkigt!! Man kunde ju fått lite sol så man blev både piggare och blev motiverad till att gå ut! Men nu vill man ju inte direkt gå ut och gunga eller gå en promenad med vagnen!! Nä, men något vill jag hitta på idag förutom det vi alltid gör! Men får se om det dyker upp något!!

Jag ska nog dra och simma idag då jag påbörjat min träning nu så får se hur duktig jag är på att hålla det!! Hade behövt en tränings vän som var ledig om dagarna som jag!! Hade varit lättare!

Nä, nu ska jag hoppa vidare! Men håller er uppdaterade!!
Ha de bra! Ciao Bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar