onsdag 12 maj 2010

En kvinnosak och bus!

Bus med pappa imorse
Bus på mammas huvud (drar i mitt hår här)


Ja, då trodde jag ju att jag skulle fått träna idag men nej så blev det inte! Min kropp hade tydligen bestämt sig för att det var dags för mig denna veckan! Så istället för träning blev det att äta lite kladdkaka! Jag vet, dåligt!! Men jag tyckte att då var det inte rätt dag att börja på! Sen så tog jag mig ett bad medan Lucas nanna idag! Vilket var super skönt och jag fick till och med lite skum i badet haha! Skumbad kallar vi detta! HAHA!! (jag vet dåligt)

När jag låg i badet så vaknade Lucas iaf och han bestämde sig för att han ville komma ner i badet hos mig och busa lite!! Så av med kläder och blöja och ner i "plurret" med mig. Så roligt han tyckte det var och mycket stänk blev det! Dock lyckades vi inte få någon smile bild från honom eftersom han var upptagen men bjuder på dem jag har!!




Resten av dagen lekte vi och bara va mös med varandra! Charlie plugga lite och jag passa på att få undan en del disk! Sånt som man brukar göra ni vet!! Nu är Charlie iväg och tränar och jag sitter och mumsar i mig kvälls macka!! Gott gott!! Imorgon kommer Lucas farmor hit och hämtar honom! För då ska han på pyjamas party hos farmor och farfar, kan man säga! Vi ska iaf få chansen till att sova en hel natt! Jippi! Så det ser vi fram emot! Även om vi älskar att ha den lille mannen här hemma!

Nä nu ska jag återgå! Sitter och får party musik av Angela på msn! Viktiga saker detta!
Ha de bra! Ciao Bella

1 kommentar:

  1. En hel natt?? Vad är det?? Hoppas ni får sova gott i morgon då. Kram

    SvaraRadera