torsdag 29 april 2010

Jippi ännu en grej som hänt med lilleman



Nu har det hänt, lilleman vänder sig från både rygg till mage och från mage till rygg!! Idag fick jag se den riktiga vändningen från rygg till mage! Därmed hann jag även filma honom när han gjorde sin vändning då han gjorde det om och om igen om man bara la honom på rygg och lockade honom med att vilja ta en leksak hehe!! Detta gjorde han även naken då han var tvungen att vädra lite då han är lite röd om rumpan!!

Idag har jag även påbörjat min plantering. Jag har idag planterat lite sockerärtor och gurka!! Så får hoppas jag lyckas med att få det att börja växa!! Men det hoppas jag!! Annars får jag hitta på något annat! Ska även skaffa blommor att ha här ute på balkongen men det kommer lite längre fram!

Sen funderar vi på att ha en förlovningsfest och tänkte att vi kanske skulle ta samma dag till att ha inflyttningsfest!! Så de äldra och nära familj kommer på dagen och sen på kvällen fortsätter det fast med nära vänner!! Sen utgång runt elva för att sjunga karaoke! Men vi får se hur det blir med det! Tanken tycker jag är super duper rolig iaf men hoppas bara mina vänner från Kristianstad kan komma! Vi har ju en hel del plats här hemma för folk som eventuellt vill sova över!! Så länge de tar med saker att sova på!! Nä längtar verkligen för att få hitta på något sådant!! Så nu ska jag fortsätta pilla med lillemans blivande rum! Jag har börjat komma i ordning där inne! Saknar bara lite möbler!

Men vi hörs! Ciao Bella

2 kommentarer:

  1. Jag vill komma på er inflyttningsfest! Säg bara till så är det förhoppningsvis en helg när jag inte har några planer så jag (och Martin, om han får) kan komma =) vill vill vill!

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Visst finns planerna på mer "killiga" kläder, eller ska jag säga unisexa. Tycker det finns på tok för lite lekvänliga sommarkläder i affären så strechfrottéshorts och kortärmade bodys ska tillverkas. En och annan t-shirt med är tanken.

    SvaraRadera