onsdag 22 juni 2011

Träning - mina nya mått!

Nu har jag tränat ett tag och det är en månad sedan jag tog mina mått. Jag har dock inte hunnit träna nu på nästan två veckor vilket är jätte jätte dåligt. Men som utlovat så kommer här mina nya mått! Det är inte mycket skillnad överallt men here you go:

Så här kommer dem:
Bröst: 89cm
Under bröst: 81cm
Midja: 78cm
Höft: 92cm
Lår: 63cm


Så här var mina mått förra gången:
Så här kommer dem:
Bröst: 95cm
Under bröst: 83cm
Midja: 81cm
Höft: 94cm
Lår: 64cm

Så jag har alltså minskat:
Så här kommer dem:
Bröst: 6cm
Under bröst: 2cm
Midja: 3cm
Höft: 2cm
Lår: 1cm

SÅ det är som sagt inte så mycket, men det är kul att märka skillnad och alla mina släktingar ser på mig att jag tränar så det är jätte roligt!! Nä, jag får ta tag i träningen igen minsann! Dåligt!! Men men ha de bra! Ciao Bella


2 kommentarer:

  1. Det gick bra, var bara en svullen lymfkörtel, men man blir ju ändå orolig!

    Jag bakade amerikanska muffins med chokladbitar i :)

    SvaraRadera