söndag 5 juni 2011

Barnfritt :D

Idag så har jag suttit och pluggat en del. Jag blev färdig med det jag skulle också och skickade in. Så hoppas jag på att bli godkänd så jag kan lägga det bakom mig. Det är en gammal komplettering nämligen. Bättre sent än aldrig eller hur! Sen i eftermiddags runt 3 tiden så kom Lucas farmor och farfar och hämtade honom. De ville sno honom tills imorgon och det tyckte vi var helt okej :D

Då tyckte jag att vi skulle hitta på något här hemma eftersom det var så fint väder, så vi bestämde oss för att dra ner till gröningen borta vid havet och köpa vars en glass. Så vi gick ner, köpte vars en Kalle knäck som den hette med dajm kulor, mjukglass och kolasås. Den var jätte god men mäktig och jätte söt! Så det var tyvärr inte mycket som orkade sig ner i magen. Men mysigt var det iaf och vi hade satt oss på några stenar precis nere vid havet. Privat och mysigt blev det.




Sen när vi kände oss klara började vi gå tillbaka igen. Jag lyckades självklart få skoskav under foten pga mina läder skor och denna hettan så då går väl allt. Så jag små halta hem, men det gick och vi kom fram tillslut. Vi fick även se ett rockband som spelade nere på sundstorget när vi gick förbi, jätte bra var dem, de kallade sig för Wack. Riktigt bra faktiskt!




Sen ringde farmor Barbro med uppdatering på hur Lucas hade det och han hade minsann badat i havet idag frivilligt i minst 30 min! Skönt. Sen hade han tagit sand och kastat ner i vattnet om och om igen i ca 10 min. Så han tyckte väl att sanden skulle tillbaka ner i havet! Vem vet. Nåväl, det har varit en underbar dag och min stora älskling ska plugga lite nu innan vi ikväll ska mysa med en bra film.

Så hoppas ni haft en lika bra dag som jag! Ha de bra! Ciao Bella

(ps: tog foton med min vanliga digitalkamera idag)

2 kommentarer:

  1. låter riktigt mysigt.
    Glassen lät hur smaskig som helst, något för mig kanske :)

    SvaraRadera
  2. sv: Precis, när han ska bara eller när vi är hos min mor (hon bor vid standen) och de fanns dragkedja i ryggen på dem.
    Men de står inte hur dragkedjan är, de måste ju var ett skydd så den inte blir varm ,obekväm, eller kan fastna i skinnet, lite orolig för det.
    Hade tänkt ha badblöja under om jag nu ska ha någon blöja under alls.
    Frågan är ju hur ofta man kommer till att använda dräkten.. :)

    SvaraRadera