tisdag 21 juni 2011

Cupcakes försök nr 4 eller muffins!!

Rainbow muffins med kardemumma smak:
förvandlat till...
Rainbowcupcake med kardemumma smak & grädde:
Så här ser dem ut inuti:
Jag skulle göra marängsmörkräm att ha på, men den lyckades jag inte med då jag inte läste receptet bra nog! Så det ska jag ge mig på ännu en gång, men nästa gång! Så får vi se hur det går! Ska även testa på att göra cupcake med kristyr, men en annan dag det med!

Nu har vi fått tips om cirkus på viskängen och ska nog snart bege oss upp dit för att iaf kolla på djuren! Ha de bra så hörs vi Ciao Bella

3 kommentarer:

  1. De där muffinsen ser farliga ut men goda :)

    SvaraRadera
  2. Åh vad fina dom var, du är ju riktigt duktig! :)

    SvaraRadera
  3. Vet du vilka dagar cirkusen skulle vara där och vad det kostar att gå på en föreställning?

    SvaraRadera