torsdag 9 juni 2011

Jobb och besök!

Idag har jag varit och skrivit på mitt kontrakt för min nya sommarjobb på DHL via student consulting. Det handlar om att paketera om och liknande. Så inte jätte roligt kanske, men lätta pengar :D

Sen har jag myst med familjen och nu ikväll har mina föräldrar varit på besök. De hade hittat en tavla till oss med en elefant på, jätte fin var den, som dem rea ut så de hade köpt den till oss. Så de var här på fika och lite mys. Jätte trevligt.

Ja, sen har Lucas även badat med kläderna på idag. Han var så sugen så han tänkte inte på att han hade kläder och blöja på! Så kan det gå!

Sen fick vi äntligen hem inbjudan till min systers bröllop! Jag har vetat om det nu i någon månad så det var trevligt att få inbjudan nu! Längtar efter att få se hur fint allt kommer vara. Men framför allt önskar jag ju dem all lycka i världen! Anna kunde inte ha hittat någon bättre person att gifta sig med <3<3


Nä, nu måste jag gå! Mina älsklingar sover så jag ska också sova! Ha de bra Ciao Bella

1 kommentar:

  1. Haha, vilken söt bild på din syster och hennes fästman! :D

    SvaraRadera