onsdag 15 juni 2011

Recept förfrågan!

Ja, nu har jag kommit igång lite med mitt bakande och folk har redan berömt mig (TACK) och bett om mitt recept! Så jag tänkte att jag skulle dela med mig utav mitt muffins recept och även ett recept jag använder till frosting. Så enjoy!!



För övrigt så har jag idag besökt mitt jobb och gått rund vandring så jag vet vart fan jag ska ta vägen när jag ska jobba. Så det var bra. Fick dock vänta på tåget i en timme när jag skulle hem. Men det var helt okej, tog en baguette och njöt i solen med en 7up! Mums! Nu ska jag äta något och sen ska jag dra iväg till min älskade My! Så ha de bra så hörs vi! Ciao Bella

Ps: Här är även ett tips till roliga mallar för sockermassa figurer: http://www.kakburken.se/index.php?cPath=3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar